Dienstag, 27. Oktober 2009

This is where all the magic happens

Hoi hoi vriendjes en natuurlijk ook vriendinnetjes,

Hier zijn eindelijk een paar fotootjes van mijne bureau en mijn labobench waar ik overdag meestal vertoef.

Ciao ciao


Mijn labo. Mijn bench is in het midden. Links staan een LD en CD-toestel. Merk de design IKEA gordijnen op :)


Mijn bench. Had ik verder ingezoemd en beter gericht dan was mijn naamkaartje int geel te zien links onder :)


Misschien niet zo'n kwaliteitsvolle foto maar dit is het uitzicht vanuit het labo: Bomen


Het uitzicht vanuit mijne bureau. Ik zit vlak naast de deur en heb veel daglicht van het venster in de gang.


Mijne bureau. Merk de modieuze grijze wanten op die op de bureau liggen. Mijn nieuwe aanwinst voor de winter hier :)


Een overzichtsfoto van de bureau. Hanna (alias mijn Zweedse privélerares) hare bureau is aan het venster en naast mij zit Tamas (Mijne Hongaarse buurman met super humor).

4 Kommentare:

  1. TOF OPTREKJE
    Vooral die klimhanschoenen zien er super uit.
    Oefen ma lekker je Zweeds

    AntwortenLöschen
  2. tussen de regenvlagen en stormwind door zijn wij lekkere (bijna mislukte) dessertnamiddag te verwennen
    groeten en dikke knuffels van bosvrouwtje en bosmannetje

    AntwortenLöschen
  3. Hoi hoi,

    Deze week was -5 en wel effe frisjes maar nu is het alweer boven 0.En daar?

    AntwortenLöschen